Kommentar + Idol

Svar på kommentar:

Gabsan: om Mat, råttor och skåne.:

VADÅ?! Kommer du typ att flytta till skåne? Hur länge som helst?

Svar: Haha, jag har ingen aning om hur länge jag kommer stanna där. Men du ska väl inte säga något ;) Du har ju bosatt dig i Göteborg för 3 år framöver. Men vi ses väl till jul?


Har precis kikat klart på Idol Eftersnack, vi fick nämnligen Tv400 för ett par dagar sen ;)

Härligt att Johan åkte. Äntligen. Haha, såg ni tjejen som skrek när han satt framför henne och sjöng, och när hon fick komma upp på scenen?
Så jäkla sjukt, jag satt och skrattade åt henne.

Var ju nere på stan med mamma innan, dock gick vi inte med varandra men jag köpte (eller mamma betalade eftersom att hon ville ha min ena plattång) ett linne som jag kollade på häromdagen. Skit snyggt. Lägger in bild i morgon, för kameran är nere och jag uppe och jag orkar inte hämta den :P

Tänkte strax gå ner och skölja munnen med Hexident eller vad de nu heter, fast först ta värktabletter så jag får sova i natt. I morgon ska jag upp vid 6.40, för jag börjar jobba kl. 8. Får skjuts så slipper ta bussen 6.15.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Gabsan

Haha men jag är ju gammal som gatan och du är ju fortfarande en ung själ, inte en dag äldre än 15 kan jag tänka mig :P. Jo inte slipper du mig till jul inte, jag dyker upp där när du minst av allt anar det! Krya på dig nu.

2008-11-29 @ 09:14:25
URL: http://gabbislarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0