Lördag.

Hej!

I morse försov jag mig 25 min :P Tänkte gå upp 6.40 för att hinna äta frukost, borsta tänderna och gurgla hexident. Och det måste gå minst 30 min mellan tandborstning och hexident.
Men mamma sa att hon väckt mig kl 7, och att jag svarat henne men det har jag inget minne utav. Sen sa hon till mig runt 7.10 igen, och få flög jag upp.
Gjorde mig i ordning och kastade i min lite kräm, och borstade sen tänderna, sen åkte vi 7.35. Fick gurgla på jobbet istället :P

Kom iaf i tid till jobbet. Fick ett lugnt och bra schema :D Har ett lugnt schema i morgon också. Bara morgonbesök mellan 8-9.45. Sen stog de på mitt schema att jag ska kolla över lokalen och gå ut med sopor och så i typ 40 min, så de blir lugnt ;) Sen ett förmiddagsbesök i ca 30 min. Sen lunch och efter de typ 3 lunch besök. Så dagen i morgon kommer också gå gort.

Mamma hämtade mig efter jobbet så vi drog till Kupolen. Kikade runt till 15.50, då åkte vi bort till tågstationen för syrrans tåg skulle vara inne 16.10, och hon började jobba 16.30 :P
Så vi skjutsade dit henne och sen åkte vi till Maxi för jag skulle kolla om de har lila Over knee. Men de verkar inte finnas någonstans =/ Eller är det någon som vet vart de kan finnas?

Sen åkte vi hem, men hann inte vara hemma så länge innan vi åkte till Maxi och handlade mat.

Sen har jag kollat på Summerland och Stjärnor på is. Bra att Marcus Fagervall kom till final. Han ska ju vinna tycker jag!

Tog ju som sagt bort visdomstanden i måndags, och jag tror att de sydde med svart tråd, men den har blivit vit nu, haha. Någon som vet om tråden blir så? Käk kirurgen sa ju att tråden/arna försvinner efter några veckor, men löses de upp av kroppen?

Nu ska jag kika klart på Summerland, och sen hoppa i säng och hoppas på att jag vaknar i tid i morgon bitti iaf.

Just det jag hade ju lovat att visa bild på mitt nya linne:



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, delar av den där tråden tuggade jag av och spottade ut, haha. Resterande tror jag att jag svlade någongång, typ.. ;)

2008-11-30 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0