Made of honor.

Hej.

Har precis tittat klart på en film. Började att se på "Georgia Rule" men efter 40 min så ändrade jag mig och började titta på "Made of honor" eller Brudens bäste man som den heter på svenska.

Har börjat packa ner saker i dataväskan iaf. Det som fattas är datan och lite sladdar ;) Mobil, kamera och lite smått.


Är lite mer kläder som ska ner i resväskan, men de hänger på tork, men i morgon så ska allt packas ner och stängas igen :)


Mamma frågade mig innan idag om hur vi ska orka upp så tidigt på onsdag morgon, men jag sa att jag inte tänkte gå och lägga mig. :P Då fick hon nästan en chock och sa att jag kanske skulle somna på tåget och missa där jag ska gå av. Men jag vågar nog inte sova när jag har datan med mig, vill ju gärna ha de med till skåne och tillbaka till Falun igen, hehe. Är jag jätte trött så får jag ställa alarm på mobilen så jag vaknar innan jag ska av.


Är lite på tv i morgon, så tänkte kolla på det, sen kanske gå och lägga mig runt 22, och sen gå upp vid 02-03 och packa ner det sista och så :) Vi får väl se, haha.


Nu ska jag krypa ner i sängen så jag inte sover bort morgon dagen, för det har jag inte tid med.


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Tyvärr dök de ju inte upp, men de ska skriva om oss i tidningen och sedan göra ett större reportage när vi kommer tillbaka. DD kom däremot! :D

2008-11-04 @ 13:50:20
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0