Måndag.

Hej!

Oj, vad mitt läsar antal stigit idag. 28 unika läsare. Brukar bara ha hälften utav det.
Antar att hälften av de som läst idag har varit in på Alex blogg och sett att jag kommenterat. Och för er som inte vet vem Alex är så kan jag berätta det. Han är med i "Ensam mamma söker".

Fick även en kommentar utav en tjej som heter "Saga 92", som vill att jag ska berätta vem mamman Johanna väljer. Men tyvär, ni får vänta och se.

Blev väckt 12.30 idag, så då tyckte inte mamma att jag skulle sova längre. Var bara att pallra sig upp.

Jag har iaf hunnit med att tvätta lite mer kläder, så nu hänger de på tork. Jag har även städat mitt rum. Så nu ligger det inte en massa småsaker på golvet. Har både damsugit och torkat golvet. Även bäddat rent i sängen.

Jag har packat också. Men är inte klar än.
Ska försöka lägga allt innehåll i handväskan i dataväskan i stället, då jag inte kan ha huur många väskor som helst med mig. Jag måste liksom hålla reda på allt själv också. Så fort jag ska på toa eller om jag ska gå till bistron och köpa något så måste jag släpa med mig dataväskan. Men det ska nog gå bra.

Tittar på Färjan just nu. Så skriver mer senare!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0