Måndag.

Hej!

Sov till 10.30 idag. Vaknade av att jobbet ringde. De undrade om jag kunde jobba idag. Det konstiga är att det står på jobbet att jag är i Skåne fram tills i morgon. Men de får skylla sig själva när de ringer och jag måste tacka nej.

Ska iaf jobba 21 nov - 8-14, och 29 nov - 8-14. Så de blir en liten slant i december iaf. Bättre än ingenting :)

Har inte gjort så mycket idag. Hoppade in i duschen när jag vaknat, och sen åt jag frukost så de andra åt också med mig då :) Nybakat bröd :D Mumma.

Jag var med farfar till affären för att köpa något att dricka och något att fika på i morgon, men jag fick inte betala det för honom :P Så han gjorde det.

Sen vid 14 så var jag, Emil och farmor ute och gick i 40 min. Har varit fint väder idag. Lite kallt.

Pappa kom vid 17, så då åt vi farmors otroligt goda köttfärsås och spaghetti. Jag åt så jag sprack nästan. Sen kl. 19 så åkte pappa och Emil hem, och vi har kikat på tv mest hela kvällen.

Har sökt två Undersköterske jobb idag också :D

Just det, jag har även packat. Verkar som att jag fått i allt iaf, hehe. Skönt :)
Dock så är den stora resväskan, otroligt tung =/ Kommer knappt kunna få upp den på tågen. Ska ju ändå byta två gånger liksom. Får hoppas att det finns någon snäll själ som kan hjälpa mig.

Åker som sagt tillbaka till Dalarna i morgon. Det känns inte sådär jätte roligt. Brukar tycka att det är skönt att åka hem efter en vecka. Men inte denna gången, och nu har jag ändå varit här i två veckor.

Nu lär jag hoppa i säng :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0