Måndag.

Hej!

Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar igen. Kom hit vid 11 idag. Pappa väckte mig runt 9.40 tror jag. Han kom in med Dumle, fast katten hade ingen lust att mysa. Lille Junior kom in också, men han busade bara. Så jag fick massa riv märken på min ena hand. :P

Packade ihop mina saker och åt lite frukost. Junior hoppade upp på diskbänken 5 ggr under tiden jag åt. Han fattar ju inte att han inte får sitta där.

Pappa följde med in till farmor och farfar så vi fikade på lite bröd hon bakat. Men efter typ en timme åkte han igen, för han skulle hem och sen hämta upp sin bror då de jobbar samma skift.

Vi har inte gjort spec mycket. Jag har duschat, och tvättat. Och hängt tvätten.

Väntar på mat nu. Vi ska äta kyckling i ostsås och pressad potatis.
Sen ska vi åka in på Netto, för jag hittade lite billiga saker i annonsbladet, och sen hem till min yngsta farbror och kika på hans ena katt som jag inte sett.

Hoppas vi är hemma till kl. 20, så jag får se Färjan :D Är ju Cityakuten efteråt också.

Ska även kika på Desperate Housewives och en annan film om jag orkar :D
Ska kika lite på "90210" nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0