Nu åker jag!

Hej.

Hade ställt mobil alarmet på 03, i fall jag skulle vilja snooza lite. Men hade datan igång så loggade in på msn i stället.

Gick ju och la mog runt 23, men jag kunde verkligen inte somna. Så låg i sängen och kikade på "Alvin och gänget". Och den var slut runt 01.10, sen försökte jag somna igen men låg och vred mig hela tiden.
Hann iaf sova en timme tror jag.

Ska strax gå ner och sätta i mammas plattång. (Mina har jag packat ner) Sen ska jag klä på mig och försöka komma ihåg de sista jag ska packa ner, och sen äta frukost. Mamma skulle gå upp 04.30 tror jag hon sa. Sen åker vi 04.55. I fall de är halt ute eller så.

Vet inte när jag kommer uppdatera igen. Farmor och farfar har bredband, men inte trådlöst, så jag får försöka låna deras sladd lite ibland ;)

Så ni får ursäkta den dåliga uppdateringen medans jag är borta, men ska göra mitt bästa för att uppdatera lite.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin blogg du har

2008-11-05 @ 08:11:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0