Onsdag.

Hej!

Är inte helt säker på när jag gick upp idag, haha. Tror klockan var 11.30.

Har inte hänt så där jätte mycket. Bara varit till Borlänge en sväng för att byta smycket i näsan till ett i plast. Får hoppas hålet inte krymper allt för mycket, för det staven ska gå igenom på måndag, haha. Har 1,2 mm på staven och tror att det är 0,8 på denna =/ Men men.

Sitter och kikar på "90210", fast har redan sett den en gång idag ;) Väntar på filmen "Ps I love you". Den är fin :) Håller på med boken just nu.

I morgon kommer Bea hit. Vet dock inte vilken tid :P Hoppas bara jag hinner duscha före, haha.

Åker ju snart till henne :) Två veckor kvar, sen kommer det gå jätte fort fram tills jul, och då kommer farmor upp en sväng för att hämta min kusin Jenny, och sen åker de till Skåne.
Sen kommer det ju hända en annan sak :D Längtar!

Nej, har inget mer att skriva nu. Hörs i morgon.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Christina Stam

Skönt att din hemresa gick bra!

Jag följer din blogg lite då och då.

Har du inget för dig så ta en tur till Borlänge och hälsa på mig på Forssaängsskolan.

2008-11-20 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0