Onsdag.

Hej!

Blev väckt 6.50 för att ta värktablett och då hade jag verkligen ont. Måste ställa klockan tidigare i morgon, för det är inge roligt att gå runt och ha ont hela dagen.
Skönt att jag får sova hela nätter iaf.

Var jätte svullen i morse, men det är kanske inte så bekvämt att sitta upp och sova. Har iaf en filt, och två kuddar under huvudet, och det är ju bättre än ingenting.

Har iaf varit nere på stan idag. Och jag hittade ett par byxor :D *Lycklig* Jag har skit svårt att hitta byxor, och nu hittade jag ett par snygga jeans. Jag har aldrig i hela mitt liv använt jeans tror jag. Men dessa var sköna :)
Så här ser dom ut:



Ska köpa dom i morgon, eftersom att det är löning då.
Ska även köpa denna:



Ska ha den till min nya klänning som jag köpte på invigningen av JC.



Annars har det inte hänt så mycket idag.

Nu ska jag planera lite ang hur mycket pengar jag lär spara denna månaden.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0