Onsdag.

Godmorgon!

Blev väckt klockan 9 idag, men låg kvar i sängen 20 min. Sen gick jag upp för att äta frukost och göra mig i ordning. :P

Spelar harpan just nu. Skit roligt ;) Hahah. Kanske inte, men har man börjat så kan man inte sluta.

Ska åka iväg till bowlingen om en stund. Sen ska vi hem och fixa mat och sen ska vi iväg igen. Tror vi skulle åka runt 16. Först hämta upp min farbror Anders och sen hem till pappa. Där ska vi ställa bilen och åka med Camillas (pappas fru) chef. Pappa och min andra farbror Micke kommer direkt i från jobbet, så vi möter dom utanför malmö arena.

Ska kolla lite bloggar innan vi åker.
Kanske hinner skriva efter bowlingen.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää.. Det var bara önsketänkade you know ;) har du dte bra i skånelandet?

2008-11-13 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0