Ont i ryggen.

Hej!

Jag har precis tittat klart på "Systrar i Jeans 2" för 2:a gången. Såg den första gången i gårkväll innan jag somnade. Älskar böckerna, och filmerna är också bra.

Har sååå ont i min rygg nu, så jag ska hoppa i säng innan den går av.

Just det, kom på innan idag att det är onsdag i morgon så jag ska ju gå på Hockey. Tråkigt att alla våra 9 platser är spridda. Kommer alltså inte sitta bredvid någon som jag känner =/ Men pappa kommer sitta 5-6 rader i från mig.
Får prata med allt folk i pauserna :) Ska bli roligt att träffa Andreas (han som kom 3:a i Idol 07), lillebrors kusin ska med också, och lite annat folk.

Ska upp lite innan 10 i morgon, så jag säger:

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0