ONT!

Hej!

Jag slocknade i fotöljen och sov i ca 2 timmar. Mellan ca 14-16. Riktigt skönt. Har nästan bara slumrat framför tv:n hela kvällen. Förutom en liten stund då vi var på Invigningen av JC. Köpte ett linne och en klänning. Tänkte ha klänningen på nyår. När jag stog i provrummet så ringer min pappa. Han undrade en sak, som jag berättar sen. Håller det lite hemligt för några personer som jag ska överraska.

Mitt lönebesked hade kommit in på internet också. Fattades 1000 kr, så det var ju roligt. NOT. Jävla skit. Ska ringa chefen i morgon så hon får göra så att jag får en ny utbetalning i början på nästa vecka.

Btw, så ringde jobbet mig i morse och undrade om jag kunde jobba, haha. :P Gick ju inte så bra.


Tänkte hoppa i säng nu. Har så jävla ont i käften =/ Rinner dock inget blod, spottar bara blod. Men tar ibumetin, och det hjälper inte :( Har även tagit panodil för en timme sen. Men kanske bäst jag går och lägger mig. Känner ju ingen smärta i sömnen.

Blir väckt kl 6.30 i morgon för att ta värktabletterna. Så det inte går för många timmar emellan.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0