Packat.

Hej!

Jag bara packar, packar och packar. Och tänker: Har jag packat för mycket? Känns som det iaf, men jag ska ju vara borta i två veckor, så jag vill ju ha kläder så jag klarar mig. Men än så länge har jag fått ihop resväskan. Hoppas inte jag kommer på något mer bara. Då är de kört. Har en annan kasse i hårdplast, som jag skulle haft skorna i, men fick i de höga stövlarna och gympaskorna i resväskan, så jag struntar i vinterskor, lär ju inte bli så kallt där nere. I stället har jag stoppat ner pappas present, och sen lägger jag min handväska där i, för annars kommer dataväskan bli jätte tung, och det undviker jag helst :)

Har tittat lite på tv mellan varven också. Och varit upp till affären och köpt något som jag kan äta i morgon när jag sitter på tåget.

Min rygg gör oooont nu. Och vad kommer den då inte göra i morgon när jag ska dra/bära på allt =/ Huvva.

Det är farmor som kommer hämta mig på stationen i Lund. Farfar är och bowlar ;) Antar att vi åker och hämtar honom efter farmor hämtat mig.
Ska bli riktigt härligt att bli ompysslad av farmor och farfar i 2 veckor :D Hähä.

Nu ska jag nog sova en stund.
Skriver mer innan jag packar ner datan!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Alex

Tjena!

Haha, ja ibland använder jag oxå det uttrycket. Får väl komma på något eget. Kanske, over and in?



Kul att du läser och kommenterar.



Ha det!

2008-11-04 @ 23:02:02
URL: http://baginboxbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0