Personligt brev.

Hej!

Har precis kikat klart på Andra Avenyn :P Lite senare än vanligt. Men efter "Ensam mamma söker" så var det "Sanningens Ögonblick".

Kom inte hit till farmor och farfar förens prick kl. 20 :P
De kom till pappa när klockan var 18.10, och då satt jag och Camilla och pratade efter middagen, så vi hade inte plockat bort maten eller packat ihop mina saker, haha :P Men de stannade på fika, så hann träffa pappa en stund.

Var med och hämtade Emil på kalaset, men först var jag och Camilla in på affären, för att handla något att äta till middag.
Jag har skrivit ett nytt personligt brev idag, och gjort om min CV lite grann. Så i morgon efter att farfar har läst mitt personliga brev så ska jag söka jobb :) Kan säga att det är som Undersköterska. Mer tänker jag inte säga förens den saken blir akutell, men jag vet några som antagligen kommer bli lite besvikna/sura, men det får jag ta då.

Tänkte kika på Grey´s Anathomy nu, eftersom att jag missade det i onsdags. Sen ska jag gå och sova. Hade inte tänkt sova bort hela dagen i morgon.
Pappa kommer någon gång på eftermiddagen och hämtar min lillebror. Förhoppningsvis stannar båda på middag, eftersom att jag åker tillbaka till Falun på tisdag. Ska försöka åka ner i Januari igen. Men lär planera angående hur länge jag ska stanna och även lite andra saker, men det tar jag senare :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0