Söndag.

Hej!

Gick upp 6.50 i morse. Trött var bara förnamnet. Men jag visste att dagen skulle gå fort så det var bara att hoppa upp. Idag åkte vi 7.25, för jag tycker om att vara lite tidig så man har tid på sig och slipper stressa. Tur var väl att jag kom tidigare, för en person hade ringt och sjukanmält sig, och vi fick inte tag på någon annan, så vi fick sitta och dela upp hennes schema på pss 4 andra. Men det gick bra och dagen har nog varit ganska lugn. Fort har det gått också.
Jag var klar med alla mina besök redan 12.40. Så jag fick ta bussen 13.15 hem ;)

Är skit trött nu och fryser =/ Tänkte bädda ner mig i soffan och kika på tv, om de nu är något bra. Annars har jag massa filmer på datan, så kan ju lägga mig i sängen och kika också.

Har sms:at med bea idag, och hon åkte tydligen tillbaka till Dalarna igen :P Så hon åker nog tåg med mig på torsdag ner till Skövde igen. Skönt att få lite sällskap på tåget.

Ikväll är det "Parlamentet" på tv och Björn Gustaffson ska vara med såg jag i tidningen hos en tant ;) Så nu måste jag försöka komma ihåg att jag ska titta på det. Är ju "Andra Avenyn" och "Sanningens ögonblick" också.
Men i morgon ska jag ta mig en lååång sovmorgon, så jag behöver inte gå och lägga mig tidigt ikväll. Fast de gjorde jag varken i fredags eller igår heller, haha. Runt 00 kom jag i säng båda dagarna.

Nej, nu ropar soffan på mig!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0