Söndag.

Hej!

Sorry för dålig uppdatering, men jag startade inte datan förens 19.30.

Gick upp 12.50 idag. Satte på mig lite kläder, och fixade till håret och följde sen med mamma till Maxi. Handlade lite mat och så.
Sen vid 15 kom min bror och hans sambo. Så har umgåts med dom. Plus att brorsans kompis Mattias kom förbi, då han bor längre ner på gatan.

De var här till runt kl 18.30-19 tror jag.

Har som sagt inte så mycket att skriva idag. Måste strax hoppa i säng för ska upp kl. 07 i morgon. Ska till käkkirurgen, eftersom att min visdomstand ska bort. Jag är scared as hell. =/

Har försökt få ut min stav i läppen, men det går inte att skruva av kulan =/ Får ju inte ha den i imorgon. Men får försöka innan jag åker, annars får de på käkkirurgen försöka hjälpa mig.

Fick ett mejl av pappas fru som gjorde mig lite tårögd. Jag har nog aldrig insett att min lillebror saknar sina syskon otroligt mycket.

Dags för sängen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0