Söndag.

Hej.

Jag kom i säng lite innan 04 i natt. Jag har tydligen blivit en nattuggla, men jag skyller på mitt msn sällskap ;) Hähä.

Gick upp vid 12.30. Kan ju inte sova bort hela dagen.
Satte mig framför tv:n och kikade på den skiten syrran glodde på. Sen efter en timme åt vi mat. Kyckling, potatis och gräddsås :D Mumma.

Sen hoppade jag in i duschen och då piggnade jag till.

Sitter och tittar på lite repriser på tv. Bl a Greys Anathomy. Sen är det One Tree Hill, Gossip Girl, Ensam mamma söker, och sen ska jag se på Andra Avenyn avsnitten :) Jupp, jag är en serie nörd ;) Thats me!

Ska gå och slänga in lite tvätt i tvättmaskinen nu så jag kan börja packa i morgon :)

Btw, så går ju mitt tåg kl. 05.20 på onsdag morgon, så känns inte som någon idé att gå och lägga sig då. Får försöka sova på tisdag eftermiddag så jag kan vara vaken tills jag ska åka.

Tvätta var det!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0