Svar till Gabsan.

Gabsan:om Kommentar + Idol:

Haha men jag är ju gammal som gatan och du är ju fortfarande en ung själ, inte en dag äldre än 15 kan jag tänka mig :P. Jo inte slipper du mig till jul inte, jag dyker upp där när du minst av allt anar det! Krya på dig nu.

Svar:
Hahah, fast jag känner mig äldre än 15 ;) Bara 3 månader kvar tills jag fyller 20, och det var ju inte så jätte längesen du själv var det ;) Man måste ut och testa sina vägar. Skönt att göra något annat ett tag, även fast jag inte kommer jobba något där om jag då inte får ett jobb ;) Får ju iaf lön i december och januari, sen fyller jag år i februari, så då räknar jag med fina presenter ;)
Haha. nej det var väl det jag anade. Ses till jul då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0