Tisdag.

Hej.

Idag vaknade jag kl. 12.10 så då tog jag mig upp. Åt lite frukost och sen satte jag mig framför tv:n, så dagen har bara sprungit iväg.

Jag har iaf hunnit med att packa lite mer, tagit mig ett bad på 1 timme, klätt på mig lite myskläder och klippt mina naglar. Och nu har jag precis mejlat iväg lite bilder till Linn.
Ska strax börja med maten. Men jag hatar att steka korv =/ Vet ju aldrig när de är klara, men mina syskon får äta eller tiga, haha.

Mamma är på jobbet, och när hon kommer hem ska vi åka upp på affären och köpa något som jag kan äta på tåget ner.

Nej, ska kasta in lite tvätt i torktumlaren. Skriver mer sen!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack för tipsen, la till 4 av låtarna i listan.

2008-11-04 @ 20:39:21
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0