Torsdag.

Hej!

Jag var ju riktigt trött igår. Somnade nästan framför "Bonde Söker Fru", men när de var slut så kikade jag och farmor på Grey´s, och sen sa farmor åt mig att gå och sova, men jag satte mig i sängen och kikade på "90210" och sen somnade jag. Sov på några sekunder tror jag.

Sov till och från i morse. Kl. 09 ringde telefonen och den singnalen är RIKTIGT hög, så jag höll på att ramla ur sängen. Men gick inte upp förens  10.20, så då åt jag frukost sen drog farmor ut mig på promenad. Hon och jag gick före farfar, men han kom i fatt oss :P Gick i ca 40 min. Sen hem igen och hoppa in i duschen.

Sen packade jag lite saker jag behövde ha med mig till pappa, och sen åkte vi och handlade på CityGross. När vi handlat klart så bjöd CityGross på tårta, så vi åt lite innan vi åkte vidare hem till pappa.

Kom hit runt 15.30. Så vi fikade och lite så, sen dök pappas fru Camilla upp också. Men hon skulle iväg på nästan en gång, så hon bytte bara om och så.

Tittade på tv med pappa, och Emil tjatade om att jag skulle titta på när han spelade The Sims. Han blev nog väldigt glad över att jag kom hit :)
Sen fixade pappa mat och sen blev de mer tv-tittande och vid 20.50 så drog han till jobbet.
Och Camilla kom hem vid 21.25.

Pappa frågade även om jag ville sova här lördag-måndag då de vill umgås med mig lite grann :) Så jag sa att jag ville det. På lördag ska vi på kalas hos Camillas systers man kl. 13, och sen ska vi vara hos min fabror + familj kl.. 18. Full späckat blir det.
På söndag är det farsdag så då tror jag inte vi ska hitta på något.

Pappa ska gå upp vid 13 i morgon, och göra sig i ordning och sen sljutsa mig till Röda Korset där farmor är. Hon hjälper till där ibland.
Sen ska vi äta taco och jag ska iaf se till så jag får se Idol :D Hehe.

Har nog fått ur mig de mesta nu. Så jag ska kika runt lite på internet innan jag ska sova :)

Btw, kattungen Junior är jätte söt och busig. Nu ligger han och funderar på vad han ska göra för bus. Dumle ser precis ut som katten Gustaf, haha. Han tycker även om Lasagne :P Han är jätte kelig och spinner som bara den när man klappar han. Han ligger under min säng och sover just nu :P

Just det, fick denna fina kommentaren av kvinnan i från tåget:
"Nu är det kvinnan från tåget som är in! Trevlig blogg du har!Hoppas du får det riktigt kul. Jag har nyss morgonfikat. Petronella är på skolan och jag skall snart ta mig ner på "byen". Vädret är ju hyffsat.
Vi hörs säkert! Det var jättekul att ha dig som ressällskap!"

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0