Tv-tittande.

Hej!

Jag satt och läste medans farfar var hos tandläkaren, så tiden gick ganska fort. Satt och glodde lite på alla andra människor som var där också :P Ganska roligt att titta på folk, haha.

Sen åkte vi bort till församlingshemmet där det var Pansionärs träff. Vi fikade och sen var de två gubbar som spelade massa gamla låtar/visor. Inte direkt något jag lyssnar på, haha. Kände mig lite uttittad eftersom att jag var den enda under 65 där :P

Sen åkte vi hem. Jag kikade på One Tree Hill och Gossip Girl.
Och åt mat. Mycket gott.

Nu kikar vi på Ugly Betty. Alltså jag och farmor ;) Är en massa annat som vi ska se också.

Min lillebror ringde innan. Först pratade han med farmor, men sen ville han prata med mig. Han frågade om jag ville sova hemma hos dom fredag-söndag/måndag, så det sa jag att jag ville.
Vi ska ju till farmor och farfar på lördag, så då tar jag lite kläder på fredag och lite på lördag :P Haha.

Nu ska jag fortsätta se på tv och spela lite harpan ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0