Köpenhamn.

Hej!

Gick upp lite efter kl. 08 idag. Var riktigt trött. Åt frukost och hoppade sen in i duschen.
Vi åkte vid 9,30 för vi var klara alla tre.

Var i Köpenhamn runt 11, och då hade vi parkerat och lite så också tror jag. Vi hade lite svårt att hitta ner till Ströget, men efter att ha frågat några personer så kom vi rätt.

Fanns ju en massa butiker man känner igen. Roligt. Spec. New Yorker, som vi inte har hemma. Närmsta är Västerås. Hittade en t-shirt för ca 55 svenska kronor.



Vi gick ett par timmar, men sen var vi trötta i ben. Och jag hade ont i mina axlar.

Vi hittade rätt till bilen på en gång :)



Vi hittade något som heter "Palads".



Bjuder på denna bilden på mig och farmor :P

Sen åkte vi typ hem. Nästan. Vi stannade på ett annat ställe också. Men de behöver vi inte ta här ;)

Var hemma hos farmor och farfar vid ca 17.
Vi var in och handlade lite mat och så på City Gross också.

Farmor och jag sitter framför varsin data nu ;) Fast jag har ju självklart internet ;)

Ska kika på någon serie eller spela harpan nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0