Farsdag + gårdagen.

Hej!

Idag gick jag upp lite efter kl. 09 tror jag den var. Gick med lillebror och Camilla ut i bilen för att hämta pappas farsdag present. Sen gick vi in till honom i sovrummet för han låg fortfarande och sov. Han fick turkisk öl i farsdag och sen fick han 2 t-shirtar av mig och syrran. En vit och en ljusblå, och både storleken och färgerna var bra.
 
Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Staffanstorp, då lille Junior skulle viccineras. Han blev lite åksjuk i bilen, men sa inte ett pip när han fick vaccinet.

Sen åkte vi in på City Gross för att handla frukost, och sen hem igen.

Så vi har inte gjort så mycket mer än det. Bara tagit de lugnt, då de blev lite mycket dricka igår ;) Hähä.

Igår så kom pappa, Camilla och lillebror Emil och hämtade mig runt 11.50, så då drog vi till Bjuv där vi skulle på kalas hos Camillas systers sambo Per.
Det var folk där som jag har träffat förut, men det var nästan ingen som kände igen mig, haha :P

Vi fick jätte god mat. Någon köttgryta med lök, morötter och svamp. Sen potatis och vanlig grönsallad till :)
Vi fick tårta till efterrätt, och jag kämpade något så fruktansvärt med att inte ta en bit till, och jag gjorde inte det heller. Drack ramlösa till maten och sen 1,5 glas coca cola. I vanliga fall hade jag kunnat dricka upp colan själv, haha.

Runt 17.20 så åkte vi därifrån och då skulle vi till Skurup där min farbror + familj bor. Så där var vi bjudna på middag. Min kusin Daniel + hans flickvän Ann-Sofie var också där, och även hennes mamma, pappa och lillasyster.

Det var väldigt trevligt, och de bjöd på allt dricka. Tror jag drack 6 st 33 cl cider, en grogg (Vodka mango + sprite), 3 päron tequila shottar och 2 st Dooleys shottar.

Min farbror försökte få mig att dricka turkisk raki, men aldrig. Det är ju skit äckligt.
Han blev iaf skit full, och de slog nästan vad om när han skulle somna. Min kusin Mattias gick iaf med honom in till sängen 22.55, och då somnade han på en minut.

Vi tog en taxi hem 00.30.

Var uppe en stund innan vi gick och la oss, men jag somnade nog ganska fort, hehe.

Just det, vi var även bort till min farbror idag, för vi skulle hämta bilen, och han mådde inte så bra, haha. Han hade spytt i soffan i natt, sen varit uppe vid 07 och tömt diskmaskinen, förstört ett glas, sen gått ut för att hämta tidningen och inte stängt dörren, så deras ena katt hade smitit.
Men de hittade henne iaf.

I morgon ska jag hem till farmor och farfar igen. Åker nog vid 11 tror jag.
Så när vi kommer till farmor och farfar ska jag hoppa in i duschen. Mitt hår är skiiiitigt. Fattar inte att det kan bli de på en dag, men men.

Nu ska jag se Andra Avenyn, och sen blir de nog att sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Christina Stam

Då var tågtanten hemma igen! Du verkar ha det tufft i Skåne. Resan hem gick bra även om det var en tok som tänkte ställa sig framför tåget i Lund. Måste man göra det då jag skall hem?

Vädret är regnigt i Borlänge men jag tog mig några sekunder att läsa din blogg.

Njut av livet!

2008-11-10 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0