Det var...lördag.

Hej!

Försökte blogga för ca 1 timme sen, men datan var såå seg så jag struntade i det.

Efter att vi hade ätit en jätte god plankstek så skulle min bror köpa hårfärg och jag och mamma skulle till gravarna och tända ljus, så vi släppte av min bror och hans sambo på Maxi, och sen åkte vi och tände lite ljus.



1. Mammas farmor och farfars grav.
2. Min kusin Rasmus grav. Han skulle ha fyllt två år nu den 20 november. Men han blev bara 6 dagar.

Sen åkte vi hem igen.

Jag var in och gav Irma lite mat. Grannens katt.



Sen gav jag deras kanin Iris nytt vatten också. Men hon morrade bara åt mig.



Tog några bilder på Blixten och Ville också:



Ville blir alltid så glad när man kommer så han kan inte ligga still när man ska ta kort, hähä.

Har ju köpt en ny jacka också. Fick ge 1039 kr för den. Så nu får vi hoppas att kan kan hålla mig varm i kylan. Är ju redan minus grader ute, och inte några heller =/



Har mest tittat på tv nu på kvällen. Och skrivit upp vad jag ska börja packa ner. Åker ju snart :P

Just det har ju pratat med farmor. farfar och min lillebror också. Gav dem mitt nya mobil nummer och frågade om jag skulle ha något spec med mig, hehe. Farmor sa träningskläder, för hon ska köra skiten ur mig :P
Ska ta med en leksands tröja också som farfar ska få låna.

I morgon händer inget spec. Bara en massa tv tittande som vanligt på söndagar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0