Söndag.

Hej!

Vi kom hit runt 22.30, igår och då satte vi oss och tittade på någon film på tv, så jag var skit trött när den var slut och orkade inte ta upp datan för att uppdatera. Tror filmen var slut runt 01.15.

Det var iaf trevligt igår. Träffa släkten och så igen. Åt mat, efterrätt och godis. Men jag försökte att inte äta allt för mycket godis.

Idag väckte pappa mig 10.30, så då klädde jag på mig och sen åt vi frukost tillsammans.
Klockan 11.30 så skulle lillebror i väg på kalas och de är inte slut förens 14.45. Så vi har det ganska lugnt just nu. Förutom med Junior som är ett vild djur. Han har precis vällt ner en vas.

Blev lite uppehåll i skrivandet för jag satt och pratade med Camilla. Så Junior har hunnit somna, hehe.

Har pratat med farmor också för att höra när de kommer och hämtar mig och Emil. Så runt 18.30 kommer de så vi hinner äta och lite sånt.

Emil ska strax hämtas. Tror jag följer med och hämtar honom för pappa ska strax iväg för att han ska på hockey. Så slipper jag vara själv :P

Uppdaterar i kväll för jag ska sova inne på farmors rum i natt där internet är ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0