1 oktober.

Hej!

Har kikat på utröstningen av Idol. Tycker att det var riktigt dåligt att Linda åkte ut. Hon var ju en utav de bästa i hela tävlingen. Men svenska folket röstar helt sjukt och har alltid gjort. Dock skulle jag aldrig själv slösa pengar på sånt :P

Håller även på att kika på "90210", är ca. 4 min kvar, så ska strax kika klart.

Det är ju viktväktarna i morgon, så jag får använda min lunch till att gå dit ist. Ska bara väga mig sen går jag tillbaka till jobbet igen.
Känns dock lite drygt att behöva byta kläder hela tiden, haha. Skulle aldrig i livet gå med mina fula jobbar kläder till vv. haha. Skulle ju bli utskrattad ;) Räcker ju med allt folk på stan som glor :P

Nu ska jag göra mig klar för sängen och sen läsa en stund. Min nya bok är så bra så jag kan aldrig sluta läsa. Läste i 1½ timme igår innan jag somnade, haha.

Ska upp runt 6.10-6.30 i morgon. Får skjuts till jobbet i morgon också då mamma också börjar 7.30 :)

Btw, jag har ju haft hål i näsan. I 3,5 år rättare sagt. Tog ut smycket för ca. ett halv år sen, då jag fick en blåsa i näsan som gjorde det omöjligt att ha den kvar.
Så nu på fredag funderar jag på att gå till en piercare och göra om hålet? Gjode med pistol för 4 år sedan, men nu blir det givetvis med kanyl. Någon som tagit hål i näsvingen med kanyl?
Men jag har ju överlevt att ta hål i läppen, så detta borde jag ju klara. Kostar 300 kr, och man måste boka tid. Så lär ju ringa i morgon isf. Aja, vi får se. Men skriv gärna vad ni tycker.

Nej, nu kallar sängen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0