27 oktober --> 27 februari = 4 månader.

Hej.

Sitter och chattar på msn ;) As usual. Har gjort de hela kvällen, då de inte finns så mycket annat att göra.
Tänkte kika på Desperate Housewives avsnittet som kom ut idag, samt börja på Ugly Betty säsong 3. Har för mig att jag sett alla avsnitten på säsong 2.

Har läst igenom typ alla bloggar jag brukar läsa. Typ 2-3 ggr.

Har suttit och kikat lite på resa också. Hade velat åka i början på maj, en vecka och sen två veckor i augusti, men tyvär är jag ju inte miljonär. Synd det.
Kanske får ta och köpa mig någon trisslott..

Nej, jag har huvudvärk nu, så orkar inte skriva något. Ska ta mig en pronaxen och sen kika på någon serie.
I morgon ska jag ju ta kort till mitt legitimation så brukarna ser att jag jobbar i hemtjänsten. Kl. 13 ska jag vara där. Så sovmorgon får jag :)

Ja, det är ju alltså precis 4 månader till min 20 års dag ;) Niiiiiice. Eller vad säger ni?

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0