5:e oktober.

Hej!

Sitter och lyssnar på lite musik :P I väntan på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska gå och lägga mig, haha.

Tittade ju på "Ensam mamma söker" kl. 20. Och det är alltid lika bra :D Jag har mina favorit-killar. Får hoppas de väljer som jag tycker då, hehe.

Efter de kikade jag på alla 3 Andra Avenyn avsnitten. Har ju så mycket annat jag tittar på i veckan, så hinner aldrig se AA då. Så det är jätte bra att de lägger ut alla veckans avsnitt på webben.

Just det, det är bara en månad kvar tills jag åker till Skåne :D Skööööönt.

Har börjat prata lite om att åka och kika på Idol Finalen den 12/12. Hade varit jätte roligt. Bea vill med, även syrran och kanske en kompis till henne. Pratade med mammas sambo och han kanske kunde åka hem i från Sthlm på fredag kvällen ist för torsdag e.m. om de går bra för mamma :D

Har även bokat bio-biljetter till High School Musical 3 som är den 22/10. kl. 18.30. Någon som villgå med? ;)

I morgon vet jag som sagt inte riktigt vad som händer. Sova ut ska jag göra iaf.

Kanske ska ta mig i kragen och städa kanin burarna igen. Jätte roligt. *NOT*. Usch. Men det lär göras. Sånt är livet när man har djur ;)

Nu ska jag kika runt lite till, och sen gå och lägga mig och läsa.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ja de ska bli jätteroligt att jobba som en galning, men minimal lön utan problem just för att de är så roligt. Och självklart träffa alla min vänner där nere och komma igång med Turkiskan igen.



Är det en kille bara, eller en pojkvän du har där?

När åker du ner`?



Jag har bestämt mig att åka runt och träffa på svenskar som jag får kontakt med via min blogg ioch med att de hör att jag är nere och jobbar, så säg till när du åker så kan vi ju ses. De skulle vara kul.

Jag ska antagligen också träffa egoina.blogg.se när hon kommer ner till Alanya.



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-10-06 @ 00:53:17
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Pecan- Mattias. Australien, KAKHUSET

Jamen verkligen. Håller med dig! Jo precis Jessica, ju kallare ni får, dessto varmare får vi här i Sydney! Alltså när ni har vinter så har vi sommar. Men jag åker ju hem till min sötnos den 17 november så Sydney HÖGsommar kommer jag att få uppleva nästa år ;D Men jag kan säga att jag ibland nästan längtar lite till kyla. Ibland är det så sjukt hett här nere trots att det ännu inte är som hetast... Men så är det väl alltid, man längtar till det man inte har? :) /Pecan

2008-10-06 @ 13:53:56
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0