6:e oktober.

Hej!

Sitter och lyssnar på Lady Gaga - Poker Face, just nu. Var syrran som satt och lyssnade på den låten häromdagen, så då blev jag nyfiken på vem det var. Och då visade det sig att jag har den skivan på datan, haha. Men har inte suttit och lyssnat igenom alla låtar.

Har kikat på "Färjan" som går på kanal 5. Det var faktiskt roligt, haha. Missade första avsnittet för att jag tittade på något annat då. Men idag kikade jag iaf, och det ska jag fortsätta göra.
Sen har jag kollat på "Cityakuten" också. Hängde inte riktigt med idag, tyckte de var så mycket hoppande ang Abby, men men.

I morgon ska jag till Borlänge. Var meningen att Linn och Robban skulle med, men frågade syrran istället för att besvära dem. Och då sa hon att hon kunde följa med, men nu börjar hon tveka =/ Tack liksom. Jag vill ju inte åka själv. Men vill inte fråga L&R igen.  Aja, får väl åka själv då :P

På fredag ska jag hem till en gammal klasskompis i från Högstadiet så vi är några tjejer som ska ha filmkväll. Kommer bli mys :D Och man träffar inte tjejerna så ofta.

Sen på lördag fyller ju Linn 19 år. Ingen aning om vad jag ska ge henne. Men de visar sig väl.

Om en vecka, alltså nästa måndag så fyller mammas sambo 45 år. Men på söndag ska vi fira med smörgåstårta, så ni kan ju räkna med att det blir mycket fusk för mig ;) Jag äääälskar vår hemma gjorda smörgåstårta. Ska höra med mamma om jag får göra den, då hon jobbar fram till 15.30. Blir ju bara att garnera, men det är roligt :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på Poker Face. ;) Lyssnar fortfarande på den. Höhö.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0