Äta, kanske?

Hej!

Jag tog mig till affären till slut. Blev cykel. Men först pratade jag lite med Jessica och barnen innan jag kom iväg.
Ska antagligen gå på bio nästa vecka :) Rallybrudar ska vi se. Den verkar bra. Jag har aldrig gillat svenska filmer, men Helena Bergström (tror hon heter så), hon gör ju bra filmer. Så de är oftast sevärda.

Jag tänkte strax gå ner och värma lite mat. Sen byta om och lite sånt då jag ska åka om två timmar.

Jag är lite sur över att jag missar Idol i kväll, haha. Men mamma har gjort så de börjar spelas in kl. 20. Så jag kan kika på det i morgon. Men jag kommer vara alldeles för nyfiken, så jag kommer kika på alla låtar på tv4.se/idol innan jag går och lägger mig ;)

Nej, om jag skulle gå ner och äta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0