DH.

Hej!

Sitter och kikar på Desperate Housewives just nu. Kom hem från bion för ungefär en timme sen.

Jag tycker att filmen (Patrik 1,5) var bra :) Helt klart sevärd.
Min mentor i från gymnasiet satt på raden framför, så pratade lite med henne när filmen var slut.

När vi kom hem upptäckte mamma att hennes plånbok var borta, så de var bara att åka tillbaka. Som tur var låg den kvar i bio salongen.

När DH är slut så ska jag ta mig något att äta, och sen kika på One Tree Hill och Gossip Girl. Vet dock inte i vilken ordning ;) Hehe.

Behöver inte gå upp allt för tidigt i morgon. Börjar inte jobba förens kl. 16. Hatar att jobba kväll, men jag behöver verkligen pengarna =/ Måste spara lite av november lönen, då jag antagligen inte får någon lön i december. Blir ju borta 2 veckor, sen ska jag dra ut visdomstanden och lite sånt, men vi får väl se :P

Nu ska jag logga in i TimePool och kika lite!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0