Färgat.

Hej!

Har precis kikat lite på 90210. Sånna avsnitt jag redan sett, hehe :P

Blev en hel del handlat på City Gross ;) Bl. a 24 liter läsk, haha. Dock är 20 liter till lillebrors fotbolls lag då de ska avslutning i morgon.
Mamma köpte hem lite mat också faktiskt. Så vi slipper gå hungriga.

Klockan var lite efter 20 när vi kom hem. Så typ 40 min senare började mamma färga mitt hår. Hade en utväxt på typ 2 cm, och det är inte snyggt ;) Ser ju helt grå hårig ut då, och det är ju lite tidigt.
Blev ganska bra faktiskt.

Före:



Efter:



Brukar alltid använda denna färgen. Vågar inte prova något nytt. Men gillar den för att den inte bara är brun, utan de är inslag av rött också :)

I morgon ska jag inte sova längre än till runt 10.30. Har bett mamma väcka mig.

Jag är sjukt sugen på kina mat, så kan ni inte hålla tummarna för att mamma eller hennes sambo föreslår att vi kan luncha där? ;) Annars kanske jag får tjata lite. Höhö.

Tror jag ska hoppa i säng nu. Ska bara kolla några bloggar först!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0