Förvirrad.

Hej!

Jag har suttit och tittat på någon serie som heter "Singelmammor" som gick på svt1 tror jag det var. Orkade inte se någon film, så kollade på 2 avsnitt utav de på webben i stället, haha.

Juat det, "min" turk loggade in på msn runt 22. I frågasatte bilderna, men han sa att hon var full. Och att de hade pussats en gång, även fast han inte ville. Chefen hade stått och gjort honom nervös och typ retat honom. (Jag och Bea pratade väldigt mycket med chefen, så vet ju lite om hur han är). Han hade även sagt till tjejen att han inte ville pussas med henne eller något. Han skrev att han hade mig i tankarna och hade tydligen även sagt de till henne..
Jag känner mig mest förvirrad. Vad ska jag tro på?
Visst han får göra vad han vill, och nu när jag chattat med honom en stund så känner jag mig inte arg längre.

Jag får ju gå och hångla upp en främling om jag vill, och de får ju han med. Men jag tror nog att jag blev mest chockad, för de är sånna saker man inte vill inse.

Kommer antagligen iaf hålla lite kontakt med honom, men den kommer nog inte hålla i 10 månader. För det är nämnligen 10 månader kvar tills jag åker ner igen. Kommer nog inte träffa honom heller.
Skulle ha hört av mig till en annan turk i år, som jag träffade på Green Garden förra året, men de gjorde jag aldrig. Tror dock att han såg mig i Alanya i år ;) Men han har inte sagt något.

Jag sa till Bea att nästa år ska vi ha en ny kille varje kväll, höhö ;)

I morgon tänker jag försöka sova ut. Sen göra mig i ordning och sen dekorera smörgåstårtorna. En stor och en liten. Tänkte även testa min nya plattång i morgon :)
Syrran vill köpa min "gamla", men de får hon inte, haha. Har en Ga.Ma Italy. Den är för proffesionellt bruk står det. Köpte den för 600-700 kr. Och den är super bra, så den kommer jag behålla :)

Tror jag ska hoppa i säng. Gäspar och hostar hela tiden. Jäkla rethosta.

Btw, receptet på maträtten jag la in kan man ju äta även fast man inte går på vikt väktarna. Super gott är det :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

en kille varje tjej, varför inga brudar??

2008-10-12 @ 20:33:49
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Haha, mupp! Jo, det fick jag faktiskt. Men jag såg klart en film istället. ;)

2008-10-12 @ 20:46:51
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Haha, well.. Man behöver vila ibland också. Skoja! Haha. Nej, men han kunde få duscha i fred tyckte jag. ^^

2008-10-12 @ 22:10:48
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0