Fredag.

Hej.

Vaknade 06.37 i morse. Men somnade snabbt om igen och vaknade 11.20 i stället. Så då gick jag upp.
Tvättade håret, klädde på mig och åt sen frukost.

Sen kikade jag lite på tv, och på en dokumentär som gick på Tv4plus igår. Vi spelade in den på vår nya boxer. Den handlade om en liten indisk tjej som hade fötts med 4 armar och 4 ben. Det visade sig att hon hade en siamesisk tvilling utan huvud. Sä hon fick igenomgå en operation för att få bort tvillingen. Var faktiskt intressant att se.

Nu har jag precis kikat klart på en film som heter "Collage Road Trip". Den var ganska bra. Fick ju lite tid att gå iaf, hehe.

Tänkte strax gå eller cykla upp till affären och köpa bea sås till min mat. Har redan varit på affären en gång med mamma men glömde av att köpa bea sås då.

Funderar på att ringa farmor och farfar en snabbis och säga att de ska kika på Idol ikväll. Eftersom att syrran sitter i publiken. Hon brukar ju synas på tv i sånna sammanhang, så vi får väl seom hon syns i kväll också.
Förra året fick vi ju VIP biljetter av Andreas Sjöberg, eftersom att det är pappas kompis. Och då syntes hon tillsammans med Andreas frus barn.

Nej, om jag skulle ta och göra något utav de jag skrev!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0