Fredag.

Hej.

Gick upp kl. 11,  och sen var jag uppe i typ 25 min, sen gick jag och la mig en liten stund till :P Sen satte jag mig framför tv:n ett tag.
Sen drog jag med mamma till maxi för jag ville hyra film, men de hade ingen bra så köpte ett minneskort till kameran i stället. För de jag har i kameran ska jag ha i mobilen. Så nu har jag 2 gb till kameran :D Nästan 1000 kort, och de kostade bara 99 kr.

Sen åkte vi hem igen. Har bara blivit en massa tv tittande. Är inte så mycket intressant på tv egentligen, men har inte haft något annat att göra. Borde gått ut en sväng, men de gjorde jag aldrig.

Har ätit sallad, bakat en kaka, sen ätit macka och nu tittar jag på reprisen av "Ensam mamma söker". Blir alldeles kär av att titta på detta avsnittet :D Hehe.
Nu är de strax Idol. Så det ska jag kika på.

Ska jobba mellan 7.30-16 i morgon. Fast i en annan grupp som heter Kransen =/ Vill egentligen inte jobba i den gruppen men hade redan sagt ja innan hon sa vilken grupp det var, men men. Får väl hoppas att det går bra.
Tjänar liksom 106 kr i timmen + 45,50 i helg ob/timme. Så det är liksom 1200 kr. Och dom pengarna behöver jag.
Men håll tummarna!

Nu ska jag se Idol!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0