Fredag.

Hej!

Jag känner mig fortfarande som en zoombie, och är på väg att få huvudvärk nu också. Great.
Aja, ska strax hoppa i säng iaf.

Dagen har gått bra. Över förväntan. Var lite nervös över ett besök, men de gick bra. Kom dock där i från 20 min för sent, men det gjorde ingenting sa besöket efter.
Har varit på stan och fikat och lite så med en tant :)

När jag slutade kl. 14 så kom Linn bort till jobbet och sen gick vi ner på stan. Först in på H&M för de regnade och jag hade min ull jacka på mig. Sen gick vi runt och kikade lite. När mina fötter höll på att gå av så satte vi oss på fiket Pralin :) Sen vandrade vi bort till H&M igen. Vi var där tidigare, och då köpte Linn en ull jacka. Sen köpte hon lite andra saker. jag köpte fiberwax och hår mousse.
Sen åkte jag med mamma hem, för hon var och hyrde film. "The girl in the park" heter den. Verkar jätte bra. Men orkar inte se på den i kväll. Får ju trots allt ha den i en vecka.

Har inte gjort så mycket. Mest tittat på tv och så.

Idol har jag självklart sett. Robin B är ju bara så jävla snygg. Sjuga kan han ju också ;) Kevin är ju också väldigt söt och charmig. Hehe. Synd att Lars är kvar i tävlingen =/ Jag gillar inte alls honom. Uscha.

Funderar på att försöka dra med mig någon på Idol finalen. Vore väldigt roligt. Men vi får se.

Nästa vecka så ska jag göra en sak jag suktat efter ett tag nu, höhö. Om någon vill gissa så skicka en kommentar så får vi se vem som gissar rätt eller kommer närmast.

I morgon ska jag sova ut. Lääänge. Jag ska stänga av min telefon. Jobbet ska inte få ringa och väcka mig i morgon bitti. NOway. Jag ska sova tills jag är utvilad. Det funkar inte riktigt att sova 5-6 timmar per natt när man ska upp och jobba liksom. Så jag är lite sliten. Men allra mest är mina fötter det =/

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0