Hockey.

Hej!

Kom hem vid 22.20, så hann se utröstningen på Idol. Stog mellan Robin B och Sepideh. Och som tur var så åkte Sepideh.

Sitter och kollar på programmet just nu, eftersom att vi spelade in det, då vi inte kunde titta på det :P

Åkte runt 17.30, och var framme ca 70 min senare. Gick på toa och kollade efter vart vi skulle sitta. Rad 12 var det iaf. Vi satt jättebra, så man såg bra också.
Det var faktiskt över mina förväntningar. Jag tycker att det var ganska roligt. Man lever sig verkligen in i spelet. Fast jag hängde inte riktigt med, haha. Leksand och Malmö bråkade en hel del. Tills 3:e perioden så stog det 2-0 till Malmö, men sen gör Leksand ett mål som domarna dömer bort. Helt sjukt. Vi såg ju att pucken var inne. Alla blev skit förbannade, och en spelare i Leksand slog sönder sin klubba. Inget att göra åt.

Det slutade iaf 3-0 till Leksand, men vi såg aldrig det sista målet, för vi gick när det var 30 sekunder kvar, och Leksand spelade med öppet mål då de iaf låg i underläge.

Antar att min pappa skrek utav glädje, haha. Farfar är väl kanske inte lika glad. Jag har iaf köpt en leksands flagga till honom han ska vifta med när vi ska på matchen i Malmö :)

Pratade med syrran för en stund sen. Frågade om jag kunde få låna pengar till en jacka. Efter mycket om och men kunde jag få göra det. Hon får tillbaka pengarna när jag fått lön i november.
Är nu skyldig henne 2 gentjönster =/ Men så är det att ha syskon, hahah.

Nu ska jag kolla på Kevin igen, för han var sååå jäkla grym även fast han sjöng på svenska :D Han är den bästa i hela tävligen och jag hoppas att han vinner.

Lars är ju rena skämtet. Ut med honon förfan!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0