Idol, sen sova.

Halloj.

Nu är det snart utröstning på Idol. Ska nog se klart "Fredag hela veckan" efter det, och sen hoppa i säng. Ska upp runt 6.20 i morgon. Får skjuts utav mamma 7.10 då hon också börjar 7.30 :) Skönt att slippa buss på morgonen.

Är inte ett dugg taggad inför att jobba i en anna grupp i morgon. Ska inte bli ett dugg roligt, känns bara jobbigt. Men det är första och enda gången så de får väl gå. Jag får tänka på pengarna jag tjänar :D När man jobbar helg brukar det vara ganska slappt. Ingen dusch, tvätt, städ eller handling.

Tillbaks till Idol. Jag tycker nog att Sepideh ska åka ut. Hon är faktiskt inte så bra. Det är inte LouLou heller. Men jag tror de kommer stå mellan Johan och Sepideh. Snart får jag veta, haha.

Har inte varit på något viktväktarmöte denna veckan, i brist på pengar och motivation. Ska inte dit förens jag kommer hem i från Skåne. Då ska jag börja skärpa mig igen. Jag har noll lust, och då går det som de går. Ska ändå försöka vara försiktig med vad jag äter. Vill ju gärna inte gå upp dessa 3,7 kg igen.

När jag skrev LouLou tänkte jag på en kille i Turkiet som jag och Bea började kalla "Lulu". Det var han och hans kompisar som söp ner oss en kväll. Och fy fan vad jag mådde dåligt dagen efter. Vi kom i säng runt 04 på morgonen och klockan 12 kunde jag fortfarande inte stå upp. Sådär full ska jag aldrig bli igen. Usch vad dåligt man mår. Eller hur Bea? ;) Vi hade ju som sagt en varsin skit-full-kväll. Bea gick runt och skrek: "Jag är full, jag är full" på hennes full-kväll, haha. Kommer du ihåg Bea?

Nej nu är det Idol och sen sängen. Hörs i morgon kväll. Håll era tummar och tår i morgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0