Jobba.

Hej.

Vaknade av att mobilen durrade kl. 07, men brydde mig inte och försökte sova vidare. Hörde då att hemtelen ringde, och att mamma kom upp med den. Det var jobbet som undrade om jag kunde börja jobba kl. 8. Sa ja även fast jag inte alls ville, men behöver ju pengar.
Fick stressa upp, tvätta håret, fixa i ordning det, klä på mig och äta och lite sånt. Var på jobbet till kl. 8. Men hade inte första besöket förens 8.26, så kunde sitta ner och andas lite först.

Fick inga svåra besök, så dagen har varit ganska lugn.
Hade ett f.m. besök hos en gubbe, och han babblade om att det varit några ryssar utanför hans fönster. Och de rånar tydlingen gamlingar på deras pengar. Han hade tagit fram geväret sa han, haha. Så de hade blivit så rädda så de sprang därifrån.
Men det var ju bara svammel. Han har tydligen en by eller något i Thailand också ;) Haha.

Dagen gick ganska fort och kl. 16 fick jag sluta.
Gick in på Wedins och "kikade" om ni förstår vad jag menar ;) Haha. Äsch, blev bara av med 199 kr.

Sen åkte jag hem.
Fixade mat till mig, och sen stekte syrran köttbullar till henne och lillebror och jag kokade snabbmakaroner. Dock fick de koka lite längre än 3 min då jag glömde av dem för jag pratade med farmor, haha.

I morgon ska jag också jobba. 7.30-15 och samma tid på fredag. Pengar till mig ;)

Nu ska jag se på Grey´s ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0