Jobbat + huvudvärk.

Hej!

Sorry för dålig uppdatering. Men jag har ju jobbat + att jag inte haft någon lust att skriva tidigare. Haft världens huvudvärk =/ Fick de på jobbet.

Jag blev inte så glad när klockan ringde 6.10, hade helt glömt av att jag skulle jobba så jag var lite sur i moese, haha.

Fick ju skjuts av mamma så vi åkte 7.15, så då var jag på jobbet 10 min senare. Om ens de. 7-8 min kanske.

Kollde mitt schema på en gång. Hade väl inte världens bästa schema, men jag fixar det alltid.
Jag mitt smart skaft glömde ju helt av att jag skulle haft mitt hänglås med mig. Så gick bara ner och bytte om och fick ta med mig allt upp till samlingsrummet i stället. Fick gå runt och bära på min tunga handväska hela dagen, då jag helst vill ha alla saker med mig hem :P

Dagen har gått bra iaf. Fint väder har det varit, dock lite kallt. Men jag hade min ull jacka på mig så jag frös inte ;)

Kom i från jobbet ca 15.50, så skrev upp att jag jobbat till 15.45. 15 min extra ;) Haha.

Tog bussen hem kl. 16. Och när jag kom hem så stog de nästan mat på bordet ;D Tur var väl de, för jag var skit hungrig.

Har mest bara suttit och tittat på tv. Är helt mör i hela kroppen och orkar ingenting. Så jag har suttit i vardagsummet hela kvällen. Kikat på en film som heter "The Last Kiss" sen även "Förlossningskliniken", "Greys anathomy" och "Generation fett".

Tänkte gå och lägga mig nu. Har varit vaken i över 17 timmar. Så jag är riktigt trött...
Ska upp 9.30 i morgon då jag ska till Vikt väktarna. Men lär duscha och lite sånt innan :P Dock har jag nog inte gått ner något i vikt denna veckan =/ Men nu ska jag börja skärpa mig igen. Så släkten i Skåne kan se att jag faktiskt har gått ner i vikt ;) Haha. Har märkt lite på magen att den börjar bli mindre :D

Nej nu säger jag: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0