Jobbat.

Hej!

Mamma väckte mig kl. 11.20 idag, av att hon ville åka och luncha. Så det var bara att ta sig upp. Duschade och gjorde mig sen i ordning innan vi kunde åka :P
Riktigt god mat åt vi :D Mumma..

Sen åkte vi upp på maxi, för att jag skulle ha hårfärg. Skulle även ha en bröd pensel, men de var så dyra där så vi drog till Ö&B istället.
Blev en massa annat handlat då också, haha. Sen var Jessica och grabbarna bus där också. Fabbe och jag kollade på 4-hjulingen.

Sen drog vi hem. Jag började kika på Ugly Betty som jag spelade in igår. Sen kollade jag på lite annat skit också.

Mamma var snäll och skjutsade mig till jobbet kl. 15.30 också. Skönt att slippa ta bussen.

När jag kom till jobbet så gick jag in och satte mig i vårt rum ett tag, och kollade mitt insatsschema och så. Självklart fick jag det schemat som jag inte gillar. =/ Men det gick bra iaf.
Hade 10 besök. Var lite fullt upp ett tag. Hann sitta ner mellan 19.05-19.15 innan jag var tvungen att fortsätta till nästa. Sen var jag klar 20.30. Riktigt skönt, då man kan bli kvar hos den gubben till typ 20.50. Men det var fotboll på tv så han ville i säng fort :P

Min rygg känns helt trasig nu. Så det är också ett skäl till varför jag inte vill jobba kväll. Min rygg blir aldrig så här när jag jobbar dag, men men.

Träffade chef-Malin också. Hon slutar på fredag, så sen börjar vår nya chef Marika. Var roligt att se Malin. :) Ska försöka ringa henne i morgon, och fråga om hon kan prata med nya chefen för jag behöver ett jobb-legitimation. Har inget sånt. Och vissa brukare släpper inte in oss om vi inte kan visa att vi är i från Hemtjänsten.

I morgon ska jag upp runt 8.30, för jag ska vara på arbetsförmedlingen kl. 10.30, för något info möte eller något. Måste dock gå in och fråga personalen i informationen vart detta möte är någonstans, då det inte står i mitt papper.
Fick en ny kallelse idag också, till den där 3 timmar långa info mötet. =/ På måndag är det iaf.

Nu ska jag kika på One Tree Hill igen, sen ska jag gå och sova :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0