Lördag - bilder.

Hej!

Vaknade kl. 9.30 i morse, men det var så mörkt så jag tyckte inte att jag sovit klart, så jag somnade om och sen väckte mamma mig kl. 12.30. För hon undrade om jag skulle med och handla. Så fick snabbt hoppa in i duschen. Hade 30 min på mig :P Haha.
Gjorde mig klar och klädde på mig, och sen åkte vi.

Åt frukost när jag kom hem runt kl. 14 i stället, haha.

Har mest suttit framför tv:n, för mellan 15.25 - 19.30 så har de visat High School Musical 1 och 2. Så jag har kikat på de, hehe.
Runt 19 kom min bror och hans sambo. Vi beställde hem mat ;) Höhö.
De har sökt ny lägenhet också, och fått den. Min bror var och kollade på den idag. Han tyckte den var fin. Är en 2,5:a, 70 kvm med inglasad balkong och uteplats. Dock i samma område där de redan bor. Eller något hus bort bara ;) Nära och bra när de ska flytta. Så den 1/12 flyttar de in iaf :P

Sen har vi kikat på Stjärnor på Is. Marcus Fagerval är lika bra som vanligt :)

Åsa har tjatat om att jag ska lägga ut bilder. Men hon kollar ju även min bilddagbok, så hon får ju iaf bara se samma bilder ;)

10 oktober - Filmkväll med tjejerna.

   

1. Jag. 2. Marie och Åsa. 3. Maria. 4. Ida.

12 oktober - Garnering av Smörgåstårta.

       

14 oktober - Vi åt på Tzatsiki.



Ris, kykling spett och såklart tzatsiki.

16 oktober - Snabba Lådan.



Så här ser snabba lådan ut när jag gör den. Jag har paprika istället för scuash, och inga kryddor som de står i receptet.

Nu ska jag gå ner och skära upp lite frukt och titta på "Svensson Svensson" ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha okej. Jag gillar inte att läsa, men filmen är bra!



Yes, han kommer på höstlovet. =)



Och smarrig smörgåstårta!

2008-10-19 @ 11:14:01
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0