Lördag.

Hej!

Gick och la mig runt 23.30 igår, för jag var såå trött. hade sovit ca. 15-16 timmar sammanlagt på 3 nätter, och det är alldeles för lite sömn för mig.
Så idag vaknade jag kl. 12.10. Gick ner och då sa mamma att hon skulle till stan med min bror och hans sambo, så jag gjorde mig i ordning och tog med mig en banan till frukost, haha.

Kikade runt lite på stan. Jag köpte mig ett par nya vantar, med fleece innuti. Jätte sköna.
Sen åkte vi till Maxi och handlade hem lite mat och självklart kanelbullar.

Det blev fläskfilé, klyftpotatis och bea sås. Mycket gott var det :)

Sen gjorde vi IQ test. Haha. Jag hade 13 rätt av 24, så min IQ var 93. Mamma fick bara 75 ;) Hahah.

När de åkte hem så satt jag vid datan en stund och efter de tittade jag på en film som heter "The Girl In The Park". Den var bra, men jag tyckte att det var ett dåligt slut.

Just nu sitter jag och kikar på "Stjärnor på is". Lite kul faktiskt.

Min turk hade varit inloggad kl. 18, men då tittade ju jag på film, så missade honom =/ Men han skrev att han skulle logga in senare, men de verkar inte bli idag, med tanke på att deras klocka är 1 timme mer än vår. Men men.

Ska se om jag kan kika på Svensson Svensson på webben sen.

Nej, nu ska jag fortsätta kika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0