Måndag.

Hej!

Började att skriva ett inlägg vid 11.20, men behövde köra virus program på datan, så jag skrev aldrig klart. Sen orkade jag inte sätta mig och börja skriva igen, haha.

År frukost/lunch bestående av smörgåstårta, sen satte jag mig och tittade på "Pretty Women" som jag spelade in igår. Den filmen kan man aldrig se för många gånger :D
Runt 14.40 var filmen slut. Så då gick jag och klädde på mig för skulle till Linn runt 15. Men först skulle jag kolla om Idol biljetterna hade släppts, men de hade dom inte.

Hemma hos Linn gjorde vi inte så mycket. Pratade, busade med Lina och sådär. Lina borstade vårat hår och lite sånt.

Runt 17.45 kom mamma och hämtade mig. Sen skjutsade vi ner syrran till stan då hon skulle på bio eller något med klassen.
Åt mat när jag kom hem, och sen satte jag mig här :P

Har kikat på "Färjan". Tycker de programmet är roligt, hehe. Har även sett "Cityakuten". Vet inte hur många år jag följt den serien, men den är bra.

Just nu är det "I ditt ansikte". Så jag kikar lite på det.

Ska kolla lite på resa, sen gå och sova. För jag somnade inte förens runt 04 i natt =/

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0