Måndag.

Hej.

Gick upp kl. 7.20 i morse, eftersom att vi skulle åka 8.30.

Var ju till käk kirurgen idag. Kom först en sköterska och hämtade mig för de skulle ta röntgen bilder. Jag skulle ta av alla halsband och andra smycken. Så tog av halsbanden, och örhängena. Men stavarna i näsan och läppen kan jag inte ta ur. Näsan just för att det inte är läkt, och tar jag ut staven i läppen så får jag inte fast kulan.
Så dom två fick sitta i, iaf. Hehe.

När de var klart så fick jag gå och sätta mig ute i väntrummet igen. Väntade i typ 30 min, innan jag fick träffa tanläkaren (käk kirurgen). Men han var jätte trevlig. Fick fylla i en massa papper och sen kollade han på tanden och sen fick jag gå och mäta och väga mig.
Sen pratade Lars (käk kirurgen) lite om bedövning och så. Jag är livrädd för smärta och sprutor, så jag ska få lugnande så då blir jag lite borta + att jag ska få ett annat smärtstillande genom kanyl. Jag är med i någon undersökning, och då får man någon extra smälrtlindring, för att se om den hjälper och så.
Har även fått en tid. Så de är ca 1 månad kvar.

Sen åkte vi hem, hann vara hemma i ca 1 timme, för klockan 11.45 skulle jag ta bussen till stan eftersom att jag skulle på den dära kursen.
Men jag följde med mamma när hon skulle skjutsa mormor och morfar till affären, och kännde redan där att jag inte mådde nå bra, så ringde arbetsförmedlingen när jag kom hem och sa att jag är sjuk.

På onsdag har jag blivit bokad. Ska jobba mellan 16-21. Tycker inte om att jobba kväll, men har för mig att det är ganska lugnt på kvällarna just nu. Får ju pengar iaf ;)

Nu ska jag kika på tv.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0