Måndag.

Hej.

Har precit ätit lite mat. Korvstroganoff och ris blev det. Var bara att koka ris då mamma gjorde de andra innan hon drog till jobbet ;)

Kikar på "Extreme Home Makeover", men det är strax slut, och då ska jag tvätta mitt hår. Kanske gör en hårinpackning också om jag orkar.

I kväll är det "Färjan" och "Cityakuten", så det ska jag kika på. Ska även försöka se "Svensson Svensson" som var i lördags.

Nej, tvätta håret skulle jag göra!

Btw, vet ni vad som händer om exakt 4 månader? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, vad?

2008-10-27 @ 18:54:11
Postat av: Gabsan

födelsedag. jag har koll på allt!

2008-10-27 @ 22:29:46
URL: http://gabbislarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0