Måndag.

Hej!

Vaknade runt kl. 10 och trodde att klockan var jätte mycket, men de var den ju inte. Så jag somnade om och gick sen upp kl. 12.45 i stället.
Jag hade tänkt duscha, men mamma hade badat så de fanns inte så mycket varmvatten kvar. Fick nöja mig med att tvätta håret.
Klädde på mig lite myskläder, tog ner datan och satte mig framför tv:n. Helt sjukt vad beroende jag är av att sitta vid datan. Kanske inte så konstigt ;) Väntar på att "min man" ska logga in. Har dock inte en aning om när eller vilken dag, men jag vill inte missa honom som jag gjorde i lördags.

Jag kikade lite på Desperate Housewives innan, men såg då att grannen och barnen var ute så gick ut till dem en sväng. Sen satte jag mig och tittade lite på Cityakuten. Men tröttnade, så började titta på filmen "Systrar i Jeans". Böckerna är dock mycket bättre.
Men sen började "One Tree Hill" så pausade filmen en stund för att titta på OTH i stället. Men det är snart slut så jag ska strax kika färdigt på filmen.

I lördags åkte min pappa, hans fru och min lillebror till Turkiet. Är riktigt avundsjuk. De bor på hotellet Green Garden som jag bott på 2006 och 2007. Bästa hotellet jag bott på, synd bara att de ligger så långt i från centrum och hamnen.

Nu ska jag se på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0