Natt.

Hej!

Har precis kikat klart på en film som heter "Baby mama". Den var faktiskt bra. Var lite kända skådespelare med. Bl. a. Steve Martin (tror han heter så), och sen en tjej i från Cityakuten (Abby, minns inte hennes riktiga namn).

Kollade knappt på SOS Gute, satt och lyssnade på genrepet på Idol i stället, haha. Var så nyfiken på vad alla skulle sjunga, så nu har jag fått höra lite.
Missar ju det i morgon, eftersom att jag ska hem till en gammal klasskompis. Men på vår nya boxer så kan man spela in ;) Så jäkla smart. Man kan spela in ett programm och titta på ett annat :D Sen lagras de på boxern tills man väljer att ta bort de.
Just det, syrran åker till Stockholm i morgon för att sitta i Idol studion och kika på Idolerna :) Måste be henne ta kort på Kevin och Robin B åt mig ;) Höhö.

Chattade lite med Linn innan. Inte ofta hon brukar ha tid att vara inne på msn, hehe :P Hon och hennes pojkvän har antagligen fått en lägenhet 5 min promenad i från mig :D Sååå roligt. De skulle kanske få veta lite mer i morgon. Är inflytt i januari. Perfekt att ha dem nära, så man slipper åka buss och så. Kommer man kanske träffa på dom lite oftare.

I morgon ska jag sova länge. Lyckades ju bara sova till 9.30 igår, men gick ju och la mig 23.10, kvällen före. Så de var kanske inte så konstigt.
Nu börjar klockan närma sig 01, så lär väl sova till 11 i morgon iaf :)
Ska inte vara hos Åsa som hon heter förens runt kl. 20. Så ska ju höra med mammas sambo om han kan skjutsa. Så då åker vi runt 19.30. För jag är inte säker på att jag hittar hem till henne, haha.

Klart att jag skulle bli ännu mer förkyld nu när jag piercat näsan. Jag vågar knappt nysa, haha. Fast smycket sitter ju fast, så de kan knappast åka ur ;)

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Tack, jessica! :) Japp, i done it myself. Du och dina tv-serier, haha

2008-10-10 @ 10:48:16
URL: http://ellinorheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0