Natti bloggen!

Hej.

Har precis kikat klart på Beverly Hills 90210. Den är ny, men med lite gamla skådisar som var med förr i tiden ;) Tycker att den är väldigt bra, haha. Men sen älskar jag alla sånna sorters serier/filmer.

Har nästan haft sms maraton med Bea nu på kvällen. Stackarn har ju inget internet ännu i sin lägenhet. Tur hon har tv iaf, haha.

I morgon ska jag gå upp mellan 8-8.30. Ska duscha och göra mig i ordning och så innan vi ska hämta mormor 9.30. Deras bil är på lagning eller något så vi ska skjutsa mormor till tandläkaren, och sen ska jag till arbetsförmedlingen. Ingen aning om vad jag ska göra där, men men. Sen ska jag på Vikt väktarna. I morgon hinner jag även stanna på lektionen.
Ska bli spännande att se om jag gått ner något. Tvekar på det, men man kan aldrig vara säker.

Kanske skulle ta mig en sväng på stan efteråt också så jag kan försöka komma på något att köpa till Linn. Hon säger ju inte vad hon vill ha. Men jag får väl se vad jag hittar.

Ååh, jag längtar som bara den till nästa sommar. Kommer bli så jävla roligt :D Saknar Turkiet. Även fast man blir lite smått arg på turkarna ;) Haha. Fast ibland är de bara roligt att få all den uppmärksamheten. Höhö, det är roligt att gå förbi dem som står och ropar på oss, för jag ignorerar dom och då blir de ju lite sura ;)
Eller som när vi hade varit ute och shoppat på kvällen, och skulle hem och byta kläder inför party. När vi gick förbi dem så såg de ju att det var vi, och att vi bytt om till party kläder, så de frågade om vi skulle på party och massa sånt. Haha.

Bea nästa sommar får du inte vara blond ;) Så fort hon gick först utav oss så såg de nästan direkt att vi var svenskar, men inte när jag gick först. ^^

Nej, nu ska jag gå ner och göra rent näsan, och sen hoppa i säng. Måste läsa lite först. Nu kan jag ju inte spela Quadra pop på mobilen =/ I stället har jag Sudoku, Tetris, Snake 3 och två andra spel.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fia

åå nya 90210 e ju jättebra.



Jag vill också till Turkiet, fast man ska inte va blond, de e ett rent helvete därnere ;)

2008-10-09 @ 12:32:33
URL: http://svung.blogg.se/
Postat av: Fia

Okej jag har bara sett till avsnitt nr 5 :/ har inget internet hemma o man kan ju inte ladda ner på jobbet precis ;)



jag va i oktober förra året, Analya, 2006 va jag också i Alanya o så va jag i Side 03. Blir nog en resa dit i April nästa år tänkte jag ;)

2008-10-09 @ 14:12:35
URL: http://svung.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha ne jag lovar att jag inte ska vara blond, har faktiskt kommit på att jag trivs bättre som brunett;)

2008-10-11 @ 08:42:33
URL: http://beassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0