Normalt inlägg kanske?

Hej!

Tänkte försöka mig på ett normalt inlägg också ;) Haha.

Gick upp vid 10, och gjorde sen ingenting i 40 min. Sen orkade jag klä på mig och äta frukost. Och då ringde brorsans sambo och sa att de inte skulle ner på stan.
Så jag och mamma åkte ner själva i stället. Jag gick på Åhlens och hon på Dressman.
Jag köpte ett par tjocka leggins och underkläder ;) Sånt behövs alltid, haha.
Sen gick jag bort till Dressman. Mamma köpte present åt sin sambo som fyller år på måndag. Men vi ska ju fira honom i morgon.

Sen gick vi bort till Åhlens för att fördriva tiden i väntan på att syrrans tåg skulle komma. Var typ 40 min kvar, så vi gick in på Åhlens och fikade. Haha, det var Madde som stog i kassan ;) Hon blev lite chockad när hon såg mig.

Sen kikade vi lite på Åhlens. Jag hittade en rosa plattång jag ville ha, så mamma tyckte att jag skulle köpa den, så de gjorde jag :D
Så här ser den ut:



Kostade bara 399 kr.

Sen åkte vi till tågstationen och hämtade syrran.

Sen har jag inte gjort så mycket förutom att titta på tv/film. Såg färdigt på The Notebook. Den var bra :)

Nu har jag tv4 på i bakgrunden för de är "Stjärnor på is". Tycker inte att det är så jätte roligt, men finns några som jag vill se.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0